Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени
DOI:
https://doi.org/10.58894/.vi1.112Abstract
Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени
References
Барт 1991: Р. Барт. Въображението на знака. София: Народна култура, 1991.
Барт 1967: R. Barthes. Systeme de la Mode. Paris: Ed. Du Seuil, 1967.
Майерс 1983: K. Mayers. Understanding of Advertisers. Oxford: Basil Blackwel, 1983.
Downloads
Published
2017-07-01
How to Cite
Ivanova, I. (2017). Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени. Media and Language, (1), 50–53. https://doi.org/10.58894/.vi1.112
Issue
Section
Media Monitoring
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.