Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени
DOI :
https://doi.org/10.58894/.vi1.112Резюме
Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени
Използвани източници
Барт 1991: Р. Барт. Въображението на знака. София: Народна култура, 1991.
Барт 1967: R. Barthes. Systeme de la Mode. Paris: Ed. Du Seuil, 1967.
Майерс 1983: K. Mayers. Understanding of Advertisers. Oxford: Basil Blackwel, 1983.
Файлове за сваляне
Публикуван
01-07-2017
Как да цитирате
Иванова, И. (2017). Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени. Медии и език , (1), 50–53. https://doi.org/10.58894/.vi1.112
Брой
Секция
Медиен мониторинг
Лиценз

Публикация с Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.