Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Медии и език
За изданието
За списанието
Индексиране
Редакторска етика
Рецентска етика
Авторска етика
Декларация за поверителност
Дигитално архивиране и запазване
Отворен достъп
Контакти
Рубрики
Анализи
Медиен мониторинг
Медиен корпус
Дискусии
Отзиви
Събития
Редколегия
Публикационна политика
Изпращане на ръкописи
Текущ
Архив
Автори
Търсене
Регистрация
Вход
Начална
/
Медиен мониторинг
Медиен мониторинг
Речта на омразата в предизборните кампании
(Наблюдение върху онлайн платформите на партиите и коалициите по време на парламентарните избори на 11 юли 2021 г.)
Елена Матеева
67-83
20-05-2025
Манипулативна употреба на сегашно време в заглавията за известни личности в онлайн таблоида „България Днес“
Гергана Кушева
79-85
01-04-2025
Особености на завършека на българските новинарски текстове в интернет
Силвия Коева
59-78
01-04-2025
Лексикални средства за манипулация в медийния текст (case study)
Тодор Беленски
80-96
01-09-2024
Езикът и политическият имидж: анализ на профилите на Петър Волгин и Никола Минчев във Fасеbооk по време на предизборната кампания за народни представители и членове на Европейския парламент от Република България през юни 2024 година
Емил Енев
97-148
01-09-2024
Перцепции на кризата през всекидневната реч
Даниела Статулова
149-159
01-09-2024
Тенденции в писането на абстракти за български научни списания: езиков анализ
Денка Данчева
122-148
01-07-2024
Риторични инструменти в мултимодалните копирайтинг текстове
Ива Иванова
65-80
01-12-2023
Форми на мултимедийна журналистика: Българското национално радио във виртуалното пространство
Виктория Петрова
81-99
01-12-2023
Жанрът „телевизионен маратон при бедствие“. Войната в Украйна и битката на телевизиите
Наделина Анева
89-110
01-07-2023
Популистки разкази за миграцията в България: „бежанската криза“
Илдико Отова, Евелина Стайкова
111-130
01-07-2023
Пълна прозрачност или контролирано изпускане на информация като дилема на съвременния кризисен PR
Сергей Тодоров
69-102
01-01-2022
Езиковата мода в онлайн медиите: наблюдения върху някои комуникативни практики
Ива Иванова
35-46
01-12-2021
Визуални внушения чрез снимки с ловни трофеи (Валидизиране на културни показатели чрез фотографски изображения в масовата комуникация)
Иван Захариев
48-75
01-07-2021
Отразяване на културни теми и обекти в традиционните електронни (радио и телевизия) и нови медии
Ирина Тодорова
22-49
01-07-2020
Парламентарният дебат – критичен поглед върху практиката (2009 – 2019)
Наталия Киселова
119-138
01-05-2020
Телевизионен пиар и поведение пред камера. Аудио-визуални стратегии, практики, умения
Поля Иванова
139-151
01-05-2020
Масовите отклонения от книжовноезиковите норми в медиите – грешки или нови норми?
Андреана Ефтимова
152-160
01-05-2020
Реторически техники в парламентарните дебати
Борис Ценов
161-169
01-05-2020
Прякото онлайн излъчване (live streaming) от министър-председателя във фейсбук като инструмент за комуникация. Някои реторически и комуникационни аспекти
Пенка Василева-Георгиева
170-183
01-05-2020
Корпусно изследване на езика на коментарни журналистически рубрики
Елена Тарашева
53-65
01-10-2019
Тенденции в създаването на прессъобщения за новите медии
Йордан Карапенчев
66-83
01-10-2019
Моделът на южнокорейската медия OhMyNews в журналистиката на гражданите
Момчил Цонев
84-104
01-10-2019
Лингвостилистичен анализ на медийните текстове, отнасящи се до ЛГБТ общността (анализ на материали от онлайн вестника „Дневник“ за периода 2008 – 2012 г.)
Александър Георгиев
47-79
01-07-2019
Мониторинг и анализ на отразяването на ЛГБТ общността в онлайн вестника „Дневник“
Александър Георгиев
40-94
20-12-2018
Фейсбук в капана на цензурата
Лора Симеонова
57-68
01-07-2018
Сензационни истории в социалните мрежи и дневният ред на медиите (Типология на вирусното съдържание в платформите Ютуб, Фейсбук, Туитър и Инстаграм за 2017)
Грета Дерменджиева, Росица Славова
69-116
01-07-2018
Социалните медии като източник на кризи и инструмент за овладяването им – пример от практиката
Ася Георгиева
54-62
01-12-2017
Сравнението в речта на спортните журналисти
Виктор Минчев
63-74
01-12-2017
Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени
Ива Иванова
50-53
01-07-2017
Текущ брой
Език
English
Български
Информация
За читатели
За автори
За библиотекари