Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Медии и език
За изданието
За списанието
Индексиране
Редакторска етика
Рецентска етика
Авторска етика
Декларация за поверителност
Дигитално архивиране и запазване
Отворен достъп
Контакти
Рубрики
Анализи
Медиен мониторинг
Медиен корпус
Дискусии
Отзиви
Събития
Редколегия
Публикационна политика
Изпращане на ръкописи
Текущ
Архив
Автори
Търсене
Регистрация
Вход
Начална
/
Анализи
Анализи
„Митове“ на Стивън Фрай – съвременна адаптация на старогръцките митове и легенди
Даниела Статулова
51-65
20-05-2025
Фалшиви политически новини във Фейсбук
Владимир Досев
43-50
20-05-2025
Лексикален количествен анализ на съдържанието в сравнение с други методи за изучаване езика на печата
Войчех Кайтох
5-42
20-05-2025
Медийни образи на уличното изкуство
Христина Христова
6-23
29-04-2025
Автопортретът като „вътрешно пространство“
Марина Теофилова
24-35
01-04-2025
Киното като културен посланик в България: Статистически поглед към киносалоните (01.01.2015 – 28.10.2024)
Лазар Шишманов
36-57
01-04-2025
Публична дипломация за климата: градовете като нов участник
Петранка Филева
5-24
01-09-2024
Управление на кризи в социалните медии
Мария Николова
25-53
01-09-2024
Все още ли е възможен маркетингът чрез съдържание?
Жюстин Томс
54-64
01-09-2024
Наблюдения върху аспекти от потребителското поведение онлайн
Александър Калинов
65-78
01-09-2024
Кратките остроумия за класическия българин във Фейсбук – установяване на жанра и преглед на езиковите му белези
Богдан Дичев
5-59
01-07-2024
Лозунгът като интегрална част от визуалната пропаганда през социализма в България
Никола Вангелов
78-103
01-07-2024
Трансмедии на социални каузи
Сергей Тодоров
60-77
01-07-2024
Изследване на потребителските нагласи по отношение на инфлуенсърите и тяхното сътрудничество с брандове в България
Радослава Микова
104-120
01-07-2024
Кибердипломацията – инструмент за комуникация на международни организации
Росица Филатова
50-63
01-12-2023
Традиционни комуникационни модели и нови технологии в PR комуникацията
Мирослава Ценкова
31-49
01-12-2023
Имиджови роли на пиар текстовете в собствените медии на корпоративните брандове
Христина Христова
15-30
01-12-2023
Изкуствен интелект и чатботове в копирайтинга – от революция в комуникацията до фолклоризация на дигиталната постмодерност
Дияна Петкова
5-14
01-12-2023
Футболни метафори в българския политически дискурс
Владимир Досев
19-27
01-07-2023
Относно въпроса за политическата стигматизация
Лазар Шишманов
53-87
01-07-2023
Ролята на социалните медии във формирането на политически имидж: анализ на профилите на Бойко Борисов, Слави Трифонов и Кирил Петков във Facebook през 2021 година
Пламена Папазова
28-52
01-07-2023
Политическата комуникация – между регулираните медии и нерегулираните платформи
Симеон Василев
5-18
01-07-2023
Съществува ли текстова картина на света?
Войчех Кайтох; Ива Иванова
5-26
01-01-2022
Мариупол – информационната война
Светлозар Кирилов
27-57
01-01-2022
Метаданни, говорене и разбиране в дигиталните маркетингови комуникации
Теодора Петкова
58-67
01-01-2022
Ролята на неправителствените организации в публичната дипломация
Калин Калинов
5-14
01-12-2021
Как психологията може да помогне за решаването на проблема с фалшивите новини
Стефан Марков
15-33
01-12-2021
Локусът на контрол в българската култура и комуникационният му израз в разговорната реч
Дияна Петкова
5-15
01-07-2021
„Европейски“ vs. „традиционни“ ценности в българските медии
Ралица Ковачева
16-30
01-07-2021
Ценностите във войната за мир
Уилсъновият нов ред на страниците на вестник „Мир“ – национални или корпоративни доктрини
Наделина Анева
31-46
01-07-2021
1-30 от 52
Напред
Текущ брой
Език
English
Български
Информация
За читатели
За автори
За библиотекари