Television PR and Behavior in Front of the Camera – Audiovisual Strategies, Practices, Skills

Authors

  • Polya Ivanova Sofia University “St. Kliment Ohridski”

DOI:

https://doi.org/10.58894/.vi7.237

Keywords:

television, TV PR, behavior in front of camera, comparative audiovisual theory

Abstract

Several theoretical fields are elaborated in the study – television, TV PR, behaviour in front of the camera, comparative audiovisual theory. Indicators for assessment of media practices related the behavior in front of the camera and TV PR are developed. A general classification of TV PR is established.

References

Централен държавен архив 1990: Централен държавен архив, ф. 206, оп. 12, а. е. 2 (Концепция за развитие на БТ и БР до 1990 г.).

Централен държавен архив: Централен държавен архив, ф. 206, оп. 12, а. е. 2 (Тезиси за функционално-информационен модел на Българската телевизия и радио).

Петрински 2015: Петрински, Г. „Лалия“: „стендъп шоуто“ през късната Античност. – В: Електронно научно списание „Реторика и комуникации“, бр. 20, ноември 2015, последно посетен 26.11.2019, <http://rhetoric.bg/>.

Стефанова, Събева 2016: Стефанова, Н., Събева, Я., „Murder Board” и тренингите по реторика. – В: Електронно научно списание „Реторика и комуникации“, бр. 23, юли 2016, последно посетен 26.11.2019, <http://rhetoric.bg/>.

Манолова 2019: Мая Манолова. Утре ще подам оставка като омбудсман, за да се кандидатирам за кмет на София. Агенция „Фокус“, 02.09.2019, последно посетен 21.11.2019, <http://www.focus-news.net/news/2019/09/02/2695110/ombudsmanat-maya-manolova-vlastta-nyama-da-me-spre-samo-mozhe-da-me-motivira.html>.

Цял ден във „Фейсбук” 2019: Борисов предава „на живо“ как прави стрес тест на кметовете. – В: btvnovinite.bg, 2.06.2019, последно посетен 26.11.2019, <https://btvnovinite.bg/bulgaria/cjal-den-vav-fejsbuk-borisov-predava-na-zhivo-kak-pravi-stres-test-na-kmetove.html

Published

2020-05-01

How to Cite

Ivanova, P. (2020). Television PR and Behavior in Front of the Camera – Audiovisual Strategies, Practices, Skills. Media and Language, (7), 139–151. https://doi.org/10.58894/.vi7.237

Issue

Section

Media Monitoring