Метаданни, говорене и разбиране в дигиталните маркетингови комуникации
DOI :
https://doi.org/10.58894/SELF4531Ключови думи :
дигитални маркетингови комуникации, уеб съдържание, метаданни, текстРезюме
Изследването на дигиталните маркетингови комуникации в мрежата е неделимо от изследването на метаданните, с които уеб съдържанието на тези комуникации бива или следва да бъде описвано. В тази статия са представени теоретични аргументи в подкрепа на тезата, че текстовете на дигиталните маркетинговите комуникации в мрежата следва да бъдат възприемани (и създавани) като колективно действие и заедно с това разбирани от гледна точка и на функцията им на дигитални обекти. В статията са представени погледи към говоренето и разбирането в интерактивната, взаимосвързана на ниво текст и метаданни.
Използвани източници
БОГДАНОВ, Б. Какво е литература? [онлайн] https://www.bogdanbogdanov.net/bg_forum_arch.php?page=discussion_show&ofs=5&discID=24. Достъпено на 29.06.2022.
БОГДАНОВ, Богдан. Разговаряне, разговор, диалог [онлайн].[Достъпено на 3.07.2022] Достъпно от: https://www.bogdanbogdanov.net/bg_literature_poetry_history_arch.php?page=discussion_show&discID=106
БОГДАНОВ, Богдан. Текст, дискурс и смисъл. [онлайн].[Достъпено на 10.07.2022] Достъпно от: https://www.bogdanbogdanov.net/bg_literature_theory_arch.php?page=discussion_show&discID=104
ПЕШЕВА, Маргарита (съст.) Речник на дигиталните термини. София: Фабер, 2012. [онлайн]. [Прегледан 30.11.2019] Достъпно от: https://www.newmedia21.eu/content/2011/11/Margarita-Pesheva_Digitalnite-medii_rechnik.pdf, с. 32.
РАСТИЕ, Франсоа. Изкуства и науки за текста. София: Лик, 2003
ANDREWS, Michael C. Metadata Basics for Web Content. Wroclaw: Amazon Fulfilment, 2017.
CASTELLS, Manuel. Communication power. Oxford: Oxford University Press, 2008. P.58
DAVIS, Matthew, and Alex MUELLER. The Places of Writing on the Multimodal Page. In: Writing Changes: Alphabetic Text and Multimodal Composition. New York: The Modern Language Association of America (ed. By Pegeen Reichert POWELL), 2020. 103-122.
HALL, Wendy. Thanassis TIROPANIS. Web evolution and Web Science. Comput. Networks 56, 2012, 3859-3865.
INMON, W. et al. The Value of Business Metadata Management. S.l.: Morgan Kaufmann Publishers, 2008, 25-35.
HOFFMAN, Donna L., Thomas P. NOVAK. Marketing in Hypermedia Computer-Mediated Environments: Conceptual Foundations. Journal of Marketing, 60, 3, 1996.
MORVILLE, Peter. Louise ROSENFELD. Information Architecture for the World Wide Web, Third Edition. Sebastopol: O’Reily Media, 2007, p. 194.
NEGROPONTE, Nicholas. Being Digital. London” Coronet Books. Hodder and Stoughton, 1995, p. 70.
POMERANTZ, JEFFREY. Metadata. Cambridge: The MIT Press, 2015, p. 26.
SOWA, John. The Challenge of Knowledge Soup [online]. [Accessed 3.11.2019] Available from: http://www.jfsowa.com/pubs/challenge.pdf (превод мой)
STERN, Barbara. A revised communication model for advertising: Multiple dimensions of the source, the message. Journal of Advertising, 23, 1994, 5-15.
Файлове за сваляне
Публикуван
Как да цитирате
Брой
Секция
Лиценз

Публикация с Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.