Отразяване на културни теми и обекти в традиционните електронни (радио и телевизия) и нови медии
DOI :
https://doi.org/10.58894/.vi8.225Ключови думи :
анкета, онлайн, офлайн среда, традиционни, нови медииРезюме
Фокусът на изследването е насочен към медийното отразяване на културата в традиционните електронни (радио и телевизия) и новите медии. Анализира се доколко едните са продължение на другите в съвременната дигитална среда; какво е отношението на реципиентите към произвежданото високо ниво на културно съдържание от утвърдените обществени медии, както и доколко представеното съдържание, свързано с култура в частните eлектронни медии, се разпознава като такова от респондентите. Изследва се кои са съвременните и предпочитани източници за културно осведомяване на респондентите.
Използвани източници
Джонев 2004: Джонев, С. Социална психология. Изследователски дизайн. Статистическа обработка – SPSS. Интепретация т.5, София: Софи-Р, 2004.
Иванова 2008: Иванова, П. Телевизионни жанрове. Теория, методи, модели. София: УИ Св. Кл. Охридски, 2008.
Личева 2010: Личева, Ам. Политики на днешното. София: Сиела, 2010.
Маринов 2012: Маринов, В. Мултимедийният мюзрум в България. Велико Търново: Фабер, 2012.
Нилсен атмосфер 2019: Нилсен атмосфер. Информационен бюлетин. Тв аудиторията в България през м. август 2019г. August, 2019. 01 May, 2020 <https://www.nielsen-admosphere.bg/files/2019/10/Nielsen-Admosphere-Bulletin-August-2019-compressed.pdf>.
Омон, Мари 2009: Омон, Ж. Мари, М. Теоретичен и критически речник на киното. София: ИК Колибри, 2009.
Райчева 2016: Райчева, Л. Феноменът телевизия – трансформации и предизвикателства. София: Тип-топ прес, 2016.
Стойков 2010: Стойков, Л. Инфотейнмънт: другото име на медийното развлечение. 04 January, 2010. Медии и обществени комуникации. 01 May, 2020 <https://media-journal.info/?p=item&aid=72>.
Форест 2001: Форест, Ф. 50 ключови думи на съвременната обща култура. София: ИК Кибеа, 2001.
Файлове за сваляне
Публикуван
Как да цитирате
Брой
Секция
Лиценз

Публикация с Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.