Все още ли е възможен маркетингът чрез съдържание?

Автори

DOI :

https://doi.org/10.58894/LPEU5576

Ключови думи :

съдържание, онлайн съдържание, ключови думи, внимание, изкуствен интелект, креативно съдържание, дигитална среда, аудитория

Резюме

Днес създаваме повече съдържание от всякога, благодарение на технологиите, които улесняват създаването и споделянето на снимки, видеа и текстове. Във време, когато всеки може да бъде автор, обществото е затрупано с информация – от съществени новини до тривиално съдържание.

Използвани източници

Асенова 2009:Асенова И., Невропсихология, Благоевград, 2009.

Дерменджиева 2012: Дерменджиева, Г., Онлайн журналистика – медиите в дигиталния свят, УИ „Св. Климент Охридски“, София, 2012.

Маринов 2004: Маринов, Р., Комуникационни стратегии, НБУ, София, 2004.

Маринов 2012: Маринов, В., Мултимедийният нюзрум в България, ИК Фабер, 2012.

Рибов 2017: Рибов, М., Глобални проблеми на хилядолетието. Авангард прима, София, 2017.

Темелкова 2017: Темелкова, С. Маркетинг на съдържанието и бизнес развитие. – В: Маркетингът – опит и перспективи Сборник с доклади от Международна научна конференция, посветена на 20 години от създаването на катедра Маркетинг при Икономически университет – Варна, България, 29-30 Юни 2017 г. Варна: Наука и икономика ИУ, 168-177.

Томс 2022: Томс, Ж., Свилен Иванов за подкастите – от значение е съдържанието и контекстът, Блогът на Жюстин Томс, 30.03.2022 (https://blog.justinetoms.com/?p=3081 2.03.2024)

Томс 2011: Томс Ж., Георгиева К., Инструменти за социални мрежи, Сиела, София, 2011.

Тодоров 2015: Тодоров, А. Фейсбук щастие. Социалната мрежа за един по-добър свят. ИК Колибри, 2015.

Трендафилов 2015: Трендафилов Д., Мем, бранд и поп-култура, списание. – В: Диалог, 1, 2015, 9-26.

Федерер 2022: Федерер, Дж., Скритата психология на социалните мрежи. ИК РОЙ Комюникейшън, София, 2022.

Bogore 2023: Bogore, Ernest. The Content Marketing Matrix: What It Is and How to Use It, 2023. Достъпно на: https://buttercms.com/blog/content-marketing-matrix/

Burgess, Simons 2005: Burgess, Paul W., and Jon S. Simons, ‘Theories of frontal lobe executive function: clinical applications’, in Peter W. Halligan, and Derick T. Wade (eds), The Effectiveness of Rehabilitation for Cognitive eficits (Oxford, 2005; online edn, Oxford Academic, 22 Mar. 2012), https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780198526544.003.0018 (10.08.2023)

Glisky, Schacter, Tulvig 1986: Glisky, E., Schacter, D., Tulvig, E., Learning and retention of computer-related vocabulary in memory-impaired patients: method of vanishing cues. Journal of Clinical and Experimental Neuropsychology, 1986.

Musil 2012: Musil, St. Obama “four more years” tweet skyrockets to N 1 retweet, CNET, Nov. 2012 (https://www.cnet.com/tech/services-and-software/obama-four-more-years-tweet-skyrockets-to-no-1-retweet/ 12.02.2024)

Stanimirovic 2020: Stanimirovic, U., How to Determine the Optimal Video Length for Your Marketing Videos, Target video, 5.11.2020 (https://target-video.com/how-to-determine-the-optimal-video-length-for-your-marketing-videos/ 5.04.2024)

The Digital Crown 2014: The Digital Crown, Science Direct, 2014 (https://www.sciencedirect.com/topics/computer-science/content-marketing 30.01.2024)

Файлове за сваляне

Публикуван

01-09-2024

Как да цитирате

Томс, Ж. (2024). Все още ли е възможен маркетингът чрез съдържание?. Медии и език , (16), 54–64. https://doi.org/10.58894/LPEU5576

Брой

Секция

Анализи