Учителят – медиатор между традицията и модерността
DOI:
https://doi.org/10.60053/TER.2021.5.116-126Abstract
References:
Bovilov, Y., 2015 Sigurnostta na madite v internet. Predizvikatelstva pred kibersigurnostta.
Vitanova, N., Kolev, Y., V. Atanasova, (2005). Istoria na pedagogikata i balgarskoto obrazovanie. Shumen.
Koleva, I. Predizvikatelstvata v obrazovanieto: evropeiski I nacionalni politiki I strategii, Sofia. Nomura. Y. Integrirano obrazovanie prez celiya jivit. (1996)
Friydman, T. (2005). Svetat e plosak. Kratka istoria na XXI vek. Sofia. Izd. Obsidian.
Pencheva, E., Uchilishte, tsennosti, promyana (1998) Sofia, Universitetsko izdatelstvo „Sv. Kliment Ohridski“
Naredba za priobshtavashto obrazovanie na MON (obn. – DV, br. 86 ot 27.10.2017 g., posl. izm. DV. br.91 ot 2 noemvri 2021 g.)
Osnovni printsipi. Podkrepa za razrabotvaneto i prilaganeto na politiki za priobshtavashto obrazovanie – Izdadena ot Evropeyska agentsia za spetsialni obrazovatelni potrebnosti i priobshtavashto obrazovanie prez 2021g.
Bešić, E., 2020 г. ‘Intersectionality: A pathway towards inclusive education?’ Prospects, 49, 111—122
Burns, T., 2015 г. Governing Complex Education Systems. Trust and Education Основна презентация, представена на конференцията на ОИСР относно управлението на сложни образователни системи, Хага, 7 декември 2015 г.
Electronic sources
2. https://digital-transformation-tool.eu/training/mod/hvp/view.php?id=115 (посетено на 20.03.2021г.)
3. https://ec.europa.eu (посетено на 20.03.2021г.) 4.https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/TA-9-2020-0275_BG.pdf (посетен на 05.04.2021г.) - Рамка от етични аспекти на изкуствения интелект, роботиката и свързаните с тях технологии Резолюция на Европейския парламент от 20 октомври 2020 г. с препоръки към Комисията относно рамка за етичните аспекти на изкуствения интелект, роботиката и свързаните с тях технологии