Педагогическо взаимодействие: учител - родител

Функционален анализ

Автори

  • Ася Вълчева Исторически факултет, Софийски университет „Св. Климент Охридски“

DOI :

https://doi.org/10.60053/TER.2023.6.94-102

Резюме

Библиография:

Атанасов, Ж., (1990) Първите седем и след това. Изд. „Народна просвета“.

Илиева, Д., (2020) Сблъсъкът на поколенията. Предучилищно и училищно образование. Изд. „Образование“.

Колев, И., Тафков, Д., Пожарлиев, Р., (2005) Етика и право, Изд. „Анубис“.

Колева, И., (2012) Етнопсихологически модел на образователното взаимодействие, издателство РААБЕ България ЕООД

Номура, Й. (2010) Интегрирано образование през целия живот.

Стаир, В. (1996) Да проектираме семейната хармония. Изд. „Наука и изкуство“.

Томов Т. (2022) Управление на различията. Поколенията и тяхната мотивация на работното място. Издателски комплекс „Труд и право“, http://www.trudipravo.bg/

Харис, Т., (1991). Аз добър, ти добър, С., Наука и изкуство.

Цветанска, С. (2015). Комуникация на партньорството между учители и родители в училище.

Яхова, Г. (2021) Ролята на личността на учителя и нравственото възпитание. Предучилищно и училищно образование. Изд. „Образование“.

Macmillian Dictionary, http://www.macmilliandictionary.com/dictionary/british/generation, достъпно на 23.11.2022 г.

Oxford Dictionary, https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/, достъпно на 23.11.2022

Steh, B., J. Kalin (2011). Building Partner Cooperation between Teachers and Parents. In: C.E.P. SJournal, Vol. 1, № 4

Файлове за сваляне

Публикуван

18.06.2025