Функционален анализ на образователна политика на ЦОИДУЕМ в периода 2005–2016 г.

Eтнопедагогически аспекти

Автори

  • Теодора Григорова Катедра „Етнология“, Исторически факултет на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://orcid.org/0009-0003-8889-7691

DOI :

https://doi.org/10.60053/TER.2024.8.156-163

Ключови думи :

интеркултурно образование, образователна интеграция, деца и ученици от етническите малцинства

Резюме

Настоящата статия разглежда функциите и съпътстващите дейности на Център за образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства (ЦОИДУЕМ) през периода 2005-2016 г. Извършен е функционален анализ на дейностите на центъра през определения период.

 

Библиография:

Грекова, М.(2019). Какво е сбъркано с политиките за „интеграция на ромите в България?“

Колева, И. (2001). Педагогическа технология в междуетническа среда (рефлексивни аспекти). София: Университетска библиотека „Св. Климент Охридски“.

Колева, И. (2009). Етнопсихологопедагогически проекции на социокултурната компетентност на преподавателя. София: Университетска библиотека „Св. Климент Охридски“.

Електронни източници

Закон за предучилищно и училищно образование https://www.navet.government.bg/bg/media/ZAKON-ZA-PREDUCHILISHTNOTO-I-UCHILISHTNOTO-OBRAZOVANIE.pdf ( посетен е сайта на 01.12.2023г.)

Наредба № 13 за гражданското, здравното, екологичното и интеркултурното образование

https://coiduem.mon.bg/

https://coiduem.mon.bg/wp-content/uploads/2018/06/Doklad_ocenka_na_efekta_33_11_2012.pdf

Файлове за сваляне

Публикуван

18.06.2025