Функционален анализ на образователна политика на ЦОИДУЕМ в периода 2005–2016 г.
Eтнопедагогически аспекти
DOI :
https://doi.org/10.60053/TER.2024.8.156-163Ключови думи :
интеркултурно образование, образователна интеграция, деца и ученици от етническите малцинстваРезюме
Настоящата статия разглежда функциите и съпътстващите дейности на Център за образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства (ЦОИДУЕМ) през периода 2005-2016 г. Извършен е функционален анализ на дейностите на центъра през определения период.
Библиография:
Грекова, М.(2019). Какво е сбъркано с политиките за „интеграция на ромите в България?“
Колева, И. (2001). Педагогическа технология в междуетническа среда (рефлексивни аспекти). София: Университетска библиотека „Св. Климент Охридски“.
Колева, И. (2009). Етнопсихологопедагогически проекции на социокултурната компетентност на преподавателя. София: Университетска библиотека „Св. Климент Охридски“.
Електронни източници
Закон за предучилищно и училищно образование https://www.navet.government.bg/bg/media/ZAKON-ZA-PREDUCHILISHTNOTO-I-UCHILISHTNOTO-OBRAZOVANIE.pdf ( посетен е сайта на 01.12.2023г.)
Наредба № 13 за гражданското, здравното, екологичното и интеркултурното образование
https://coiduem.mon.bg/wp-content/uploads/2018/06/Doklad_ocenka_na_efekta_33_11_2012.pdf