ФОРМИРАНЕ НА КОНСТРУКТИВНО-ТЕХНИЧЕСКАТА КОМПЕТЕНТНОСТ НА 6–7-ГОДИШНИТЕ ДЕЦА В КОНСТРУКТИВНАТА ИГРА
DOI :
https://doi.org/10.60059/ESS.2024.2.49–55Ключови думи :
конструктивно-техническа компетентност, конструктивна игра, диагностика, експериментален модел, предучилищна възраст, детска градинаРезюме
В статията се определя понятието „конструктивно-техническа компетентност“ и се представят показателите на диагностична процедура за оценяване на нейните параметри сред 6–7-годишни деца. Изведени са основни характеристики на конструктивната игра, които дават основание тя да се приеме за основна среда за формиране
и развитие на конструктивно-техническата компетентност в предучилищна възраст. Представя се структурата на експериментален модел за развитие на конструктивно-техническата компетентност в четвърта възрастова група.
Файлове за сваляне
Публикуван
25.09.2025
Брой
Секция
Теоретични и приложни изследвания
Лиценз
Авторски права (c) 2025 Боян Иванчев

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.