Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени

Автори

DOI :

https://doi.org/10.58894/.vi1.112

Абстракт

Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени

Литература (библиография)

Барт 1991: Р. Барт. Въображението на знака. София: Народна култура, 1991.

Барт 1967: R. Barthes. Systeme de la Mode. Paris: Ed. Du Seuil, 1967.

Майерс 1983: K. Mayers. Understanding of Advertisers. Oxford: Basil Blackwel, 1983.

Файлове за сваляне

Публикуван

01-07-2017

Брой

Раздел (Секция)

Медиен мониторинг

Как да цитирате

Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени. (2017). Медии и език, 1, 50-53. https://doi.org/10.58894/.vi1.112