Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени
DOI :
https://doi.org/10.58894/.vi1.112Абстракт
Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени
Литература (библиография)
Барт 1991: Р. Барт. Въображението на знака. София: Народна култура, 1991.
Барт 1967: R. Barthes. Systeme de la Mode. Paris: Ed. Du Seuil, 1967.
Майерс 1983: K. Mayers. Understanding of Advertisers. Oxford: Basil Blackwel, 1983.
Файлове за сваляне
Публикуван
01-07-2017
Брой
Раздел (Секция)
Медиен мониторинг
Лиценз

Публикация с Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Как да цитирате
Наблюдения върху индиректното рекламиране на мода и козметика в списанията за жени. (2017). Медии и език, 1, 50-53. https://doi.org/10.58894/.vi1.112