ФОРМИРАНЕ НА ТВОРЧЕСКИ УМЕНИЯ И ДИГИТАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ У ДЕЦА В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ ЧРЕЗ ВЪВЕЖДАНЕ НА ИНТЕРДИСЦИПЛИНАРЕН ПОДХОД
Резюме
Творческото мислене, решаването на проблемни ситуации, събиране на данни,
както и изчисляване на резултати чрез използване на информационни и комуникационни
технологии са част от уменията на бъдещето. Голям брой учители се отказват
да изискват от обучаваните само да възпроизвеждат факти и данни и насочват
образователния процес към формиране на „умения за учене“, „умения за живота“,
„умения за справяне с проблемни ситуации“ и „умения за професионална реализация
и кариерно израстване“. Изброените умения са представени в нормативни актове и
документи като ключови умения на 21-ви век. Настоящото изследване представя
резултати и постижения постигнати от деца в предучилищна възраст по време на
образователни педагогически ситуации, използващи интердисциплинарен подход в
преподаването на Музика и други образователни направления и изкуства, проведени
от автора на статията.
Файлове за сваляне
Публикуван
Брой
Секция
Лиценз
Авторски права (c) 2025 Емилия Караминкова-Кабакова

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.