Активизъм и слактивизъм при благотворителните кампании в онлайн среда

Автори

DOI :

https://doi.org/10.58894/.vi6.252

Ключови думи :

благотворителни кампании, онлайн среда, слактивизъм

Резюме

В контекста на политическата и икономическата ситуация в България, все по-големият ръст на благотворителните кампании е обяснимо явление. Онлайн средата силно обуславя тяхното раждане и развитие. От една страна тя спомага за активното им разпространение, но от друга създава синдром, обозначен с термина „слактивизъм“.  Докладът проследява ефекта на слактивизма върху благотворителните кампании в онлайн средата.

Файлове за сваляне

Публикуван

01-10-2019

Как да цитирате

Василева, З. (2019). Активизъм и слактивизъм при благотворителните кампании в онлайн среда. Медии и език , (6), 106–117. https://doi.org/10.58894/.vi6.252