Създаване на правдоподобен виртуален играч
Ключови думи :
Serious games, virtual player, NPC, conversational agentАбстракт
Виртуалните играчи, наричани още non-playercharacters(NPCs) са неразделна част от видеоигрите, те развиват сюжета на играта и създават критична маса от играчи, правейки играта по-привлекателна, независимо от това дали e сериозна, или игра само за забавление. Създаването на един виртуален играч минава през етапи, които придават достоверност поведението му.
Библиография:
Bontchev et al. 2019: Bontchev, Boyan, Vassileva, Dessislava and Yavor Dankov. The APOGEE Software platform for construction of rich maze video games for education. In: Proc. of ICSOFT’2019, Ed. by M. van Sinderen and L. Maciaszek, INSTICC, 491-498.
Michael, Chen 2006: Michael, David and Chen, Sande. Serious Games: Games that Educate, Train and Inform, Boston, MA. Thomson Course Technology.
Unity Technologies 2019: Unity Technologies, Navigation and Pathfinding, Unity Documentation, https://docs.unity3d.com/Manual/Navigation.html
Vishnoi 2020: Vishnoi. Laduram. Conversational Agent: A More Assertive Form of Chatbots, Towards Data Science, https://towardsdatascience.com/conversational-agent-a-more-assertive-form-of-chatbots-de6f1c8da8dd