ОБЗОР НА ТЕМИТЕ, СЪДЪРЖАНИЕТО И МЕТОДИКАТА НА ПРЕПОДАВАНЕ НА БЪЛГАРСКИЯ (МУЗИКАЛЕН) ФОЛКЛОР В СРЕДНИЯ КУРС НА БЪЛГАРСКОТО УЧИЛИЩЕ ОТ 80-ТЕ ГОДИНИ НА ХХ ВЕК ДО ДНЕС
Резюме
Статията представлява един поглед върху начина, по който се представя и преподава българският фолклор в прогимназиален етап (5 – 7 клас) на българското училище. Периодът, който обхваща, е от 80 -те години на XX век до наши дни. Акцентът попада основно върху самия фолклор като същност и явление, както и върху учебното съдържание, свързано с него. Проучването няма претенцията да е пълно, изчерпателно и обстойно. Има за цел само да представи част от вижданията на различни издателства по темата и последващите проблеми или добри идеи.
Файлове за сваляне
Публикуван
03.07.2025
Брой
Секция
Музикално-педагогически изследвания
Лиценз
Авторски права (c) 2025 Росен Поборников

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.